lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Monday, March 21, 2011

CYC - 19/03/2011

Al salam alaykum

hari Sabtu, aku bangun pagi aku timbang dulu... suka hati aku ada turun sekilo... kemudian ke kedai tukar antenna kereta...

tak dijangka, aku ke Plaza Alam Sentral... alang-alang keluar! housemate aku pun nak pi beli hadiah kenduri kahwin kawan dia...

ada kempen derma darah... mcm biasa laa, sblm derma kena timbang dulu...

aku terbeliak jugak laa... Biar btul dik? penimbang ni salah kot... akak baru je timbang pg td, berat akak bkn 60kg, 64kg tau!

dia timbang berat dia jugak... dia ckp betul...

heh! kalu 60kg, suka ati aku!

2 comments:

noorcahaya said...

sile timbang pada timbang yg biase kita timbang... hahaha. tak kira tak kira... oit.. tgk ticker dah 3 kg ilang.. adoiiiiiii.. kalah mak .. huhuhu

Kay said...

tu timbang pg td kak! sbb takutesok tak dpt berat hari nih, atl east ticker tu bergerak la jugak... hehehehe... aci tak?