lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Tuesday, October 10, 2017

Apabila sebungkus coklat cip habis dalam masa 5 minit

Al salam alaykum

Bateri penimbang dah kiok, maka pergi beli baru. Tapi masih tak naik penimbang. 

Akhir sekali aku timbang 28/09 di HKL, 64kg. 

Fuhhhh! Ngeri!

Sekarang pula, rasa perut lapar sentiasa. Banyak cacing ke?

Sebenarnya aku dh mula kira kalori semula akhir 1438H, tapi awal Muharram pergi berjimba ke PD dan Melaka, maka ke laut la semuanya. 

Belum terlambat kan esok kita mula semula?

Tuesday, August 15, 2017

Yes To Wellness NC

Al salam alaykum

Jumaat minggu lepas jumpa Lina yg buka Nutrition Centre bersama Nurul. 



Sambil-sambil pemeriksaan kesihatan. 



Tengok berat tu!

Adoi!

63.3 kg. Ntah mana hilang 60kg tu wehhh!


Tuesday, July 11, 2017

17 Syawal 1438H

Al salam alaykum

Sebelum buka puasa tadi:

61.1 kg

Aishh. Makin jauh 59 kg tu

Thursday, June 8, 2017

13 Ramadhan

Al salam alaykum

Hari ni recet rebet seharian. Tak tahu sbb apa. 

Mungkin sbb nasi ambeng PARAM smlm. Atau meatball PARAM. Atau nugget sahur td. 

Yg penting, berat turun sekilo. 

59.3 kg. 

Wajib la update dulu. Nnt lupa. 

Friday, May 26, 2017

29 Syaaban 1438

Al salam alaykum

Lupa nak timbang pagi tadi. Tapi aku rasa berat aku naik. Hahahaha... Berdasarkan berat semasa menderma darah itu hari. http://kehelan81.blogspot.my/2017/05/tekanan-di-tempat-kerja.html

Pastu malam tadi pun aku makan malam lewat, jadinya mesti berat naik juga kan?

Selamat menyambut bulan Ramadhan yg mulia. Semoga kita semua mendapat kekuatan luar biasa utk mengimarahkan Ramadhan yg dating setahun sekali. Semoga Ramadhan kali ni lebih baik dari yg terdahulu.

Selain mengumpul pahala, mana tahu berat turun juga kan?