lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Wednesday, March 16, 2011

CYC - 15/03/2011

al salam alaykum

breakfast dengan lunch ok je, baik je... tiba dinner... ampes~!

Package Manager, En. Shamsul buat dajal kat aku... dia dh siap2 orderkan chicken chop Killiney kat Pakcik Imam Muda Zaher... tak pasal-pasal punah diet aku semalam! nak tanak kena makan laa, sbb org lain semua dh makan! tinggal aku je blum...

apa pun, terima kasih la kat Pakcik Zaher sbb belanja aku makan!

azam hari ni, aku nak balik awal!

En. Shamsul, tlg jgn suruh sy buat kerja ptg2 yg membawa ke malam2 eh!


terlebih 58 kalori!

1 comment:

maira said...

bab orang belanja ni la yang paling susah nak elak kan... dahla apa yg dibelanja tu sangat heaven..

makan x per, lepas tu jangan lupa eksesais :))