lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Monday, March 14, 2011

CYC - 14/03/2011

Al salam alaykum

kebetulan masih ada kat ofis... ada farewell utk officemate, dia last day ari nih... makan-makan kat Killiney Kopitiam... aku penin nak order apa... last-last order Mee Siam... tp byk jugak kalorinya! lain kali makan keropok lekor laa... skit je...

14/03/2011

mulai hari ni aku dh stick kpd 1200 kalori sehari... utk 2 minggu lepas, aku ada tambahan 224 kalori, sbb hari2 aku berjalan kaki ulang alik dr ofis ke KL Sentral... kali nih aku nak cuba makan tak lebih dr 1200 kalori sehari...


esok sesi penimbangan... kalu esok ada penurunan, aku ingt nak makan nasi kukus ayam berempah la lunch esok! reward utk diri sendiri.. boleh tak? heehehehehe

No comments: