lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Friday, May 6, 2011

takde update diari makanan

al salam alaykum

semalam aku dh bungkus awal-awal, jadinya arini takde la catatan pemakanan aku... walopun mlm td housemate goreng ayam... aku butakan mata je...

tp pagi nih aku dh belasah... bulih plak diorg masak nasi lemak... huhuhuhu... so pg nih, dr 1200 kalori, aku hanya ada dalam 300 je lg utk dibelanjakan... uhuhuhuhhu

tp, yg aku nak cerita ialah... masa aku balik Kuantan minggu lepas, aku cuba sehelai baju lama! dh padan dgn longgarnya, siap bleh pakai dgn jean! sbb masa aku buat baju tuh, jean mmg tak lepas masuk, aku hanya bulih pakai dgn seluar slack je... tp kali nih bulih! suka sgt... tp tak amik gmbo ler, tinggal berdua ngn mak aku, takde kije dia nak amik gmbo aku hanya semata2 dh bulih pakai baju lama kan?

skrg nih aku dh bulih pakai jean saiz 34... kawan aku ckp saiz 34 tuh besar... tp bg aku yg berpaha besar nih, padan laa dgn aku... nnt nak try yg 32 plak... ada lg rasanya selai jean saiz 32 tuh...

ok laa, sekian saja entry edisi nak bercerita ttg kejayaan aku pakai baju lama...

tak sabar nak tunggu pakai jubah seluar saiz M tu!

4 comments:

N a d i a said...

perghh..

dah nak boleh pakai size 32????


arghh.. jeles jeles!

Kay said...

tatau la bulih ke tak... kita cuba dulu... tp kalu dh dpt 55kg, bulih la kot agaknya

Tilot said...

waaaa....jeles jugak!
saya punya diet minggu ni entah la.. =( exercise pun tak sempat

Kay said...

Tilot... tak perlu dijeles sbb berat naik huhuhuh