lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Friday, May 27, 2011

CYC - 26/05/2011

al salam alaykum

apa yg aku makan smlm:


patut la aku lapar... sangat skit rupanya!!!

dan, aku kecewa, smlm masa nak lunch, abg bad, officemate aku ckp, dh2 la kay makan, gemuk!

sy dh turun 5 kg la abg bad!

tak caya laa, sama je aku tgk!

btul, tgk baju sy ni pun dh longgar...

ko hari2 pakai baju besar...

meh tgk kat blog sy...

aku pun bulih tulis dlm blog... ko bawak penimbang dtg ofis, biar abg bad tgk ko timbang hari2...

sedih giler!

tp sebenarnya aku pun mcm tak caya berat aku dh 60 kg... sbbnya aku tgk takde yg mengecil pun...

semuanya mcm sama je... cumanya, aku dh bulih pakai t-shirt labuh saiz L tanpa rasa t-shirt tu ketat ikut body... dan seluar aku sebanyak 3 helai telah dijahit di pinggangnya... tu je la bukti kot... kalu nak bukti lg, kena tunggu balik kuantan nak tempah baju raya laa, buat ukuran baru... makcik yg selalu jahit baju aku tuh mmg simpan ukuran aku... aku rasa dh 3 tahun kot aku tak ukur baju... 

berat pada hari ini, 27/05/2011: 60.0 kg

2 comments:

N a d i a said...

Ohhh

Abg Bad rupanya yang tak percaya. Apa lagi Kay, baju raya tahun ni buat kebaya lah!

Baru semua orang nampak perbezaannya tu!

60kg tu akan datang balik, minggu depan for sure! Chaiyok chaiyok!

Ina Jaie said...

Bad tu sebenarnya nak bakar semangat kay tu.. hehehe... apa pun, angka 55 tu tak mustahil kay.. insyallah, rasanya bulan depan dah dapat kot..