lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Thursday, May 19, 2011

CYC - 18/05/2011

al salam alaykum

pihak penganjur dh memaklumkan bahawa tiada sesi timbangan minggu depan... sesi timbangan akan dibuat pada 31/05/2011, hari terakhir pertandingan... jadinya, aku tutup blog aku laa... aku nak pantau hari2 berat aku dan makanan aku...

tp masalah utama aku, aku tak bulih tinggalkan nasi ataupun makanan berkabohidrat yg lain... nasi bulih tak makan hanya setakat satu hari... esoknya makan nasi semula... tp kalu aku tak makan nasi tuh, maknanya aku akan amik roti, mihun, mee, kuew teow, spaghetti... aku pun tak paham... susah btul nak makan protein byk2... tak pun minum susu je ke kan? aissh.... aku ada masa 12 hari je lagi... dipanggil masa kecederaan ni... aku pun takleh nak ikut diet yg Fidza sarankan tu... dan mcm yg Ezza dan Meeza buat, makan nasi pun hari2, tp exercise pun hari2... kickboxing pun lama tak buat... tiap2 malam berazam nak buat, tp sudahnya tgk tv, dan tido... Mimi pernha syorkan aku spy bangun 4 -5 pagi utk kickboxing... alang2 dh tido awal, apa kata bgn awal, solat sunat dan exercise... akan ku buat malam ni, insyaAllah! semangat!!!

apa yg aku makan semalam... aiskrim tuh sbb aku nak habiskan quota aku ngn kak roza... yg Husna beli aku tak makan, ko makanlah sampai habis... jgn nak paksa org...




berat 19/05/2011: 62 kg

kena gandakan usaha utk turun hingga 60 minggu ni...

No comments: