lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Friday, July 29, 2011

Sesi Timbangan - 29/07/2011

al salam alaykum

pagi tadi aku timbang... utk yg terakhir kali program diet aku ni... dan sekaligus utk PERS...

berat aku ialah:




masih sama!

takper laa...

aku dh muhasabah diri... knp berat aku naik mendadak minggu ni...

sepanjang bulan nih:

1. aku makan byk la jugak... nak-nak pada minggu lepas, makan steamboat.... :D oh, hari ni akan pergi makan steamboat lagi...
2. makan malam lewat... aku balik kerja lewat dan lapar... terus cari makanan.... takde dh nak cari air dulu...
3. aku mmg kurang bersenam... biasanya aku naik ke tingkat 7 melalui tangga, tp sebulan nih naik lif, sbb nak cepat...
4. aku kehilangan motivasi... aku buat cabaran sendiri nih sbb bertanding dgn housemate aku, tiba-tiba dia plak tarik diri sbb nak balik kampung dan sebagainya... walopun aku konon-konon bertanding secara senyap dgn Nadia, tp semangat nak bertanding dh hilang... sungguh lemah motivasi aku kan?

takper laa... walopun tak berjaya, tp aku pernah juga mempunya berat 58.8 kg pada bulan lalu...


aku harap aku berjaya utk 55 kg!!!!

1 comment:

N a d i a said...

Berusahalahhh Kay!!


PASTIKAN 55KG DALAM GENGGAMANMU PADA 30 RAMADHAN 2011 NANTI!