lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Wednesday, June 1, 2011

P2 - 31/05/2011

al salam alaykum

CYC dh habis... sementara nak tunggu Nadia punya contest, aku bertanding dgn housemate... tp, takyah update makanan pun... aku saja je nak tgk kalori aku berapa sehari...

tp aku takleh nak update berat lg, aku tido umah kawan aku... utk seminggu ni... maklum laa, org dh nak kawin kan...

semalam CYC dh tamat, aku pun rasanya dapat no 4 kot... aku reward diri aku dengan nasi arab kat seksyen 19...Arabian Kitchen... pemiliknya macam muda-muda je lagi... sedap dan berbaloi laa... murah dan lazat! lain kali nak pi lagi, nak cuba makan roti arab plak...

apa yg aku makan semalam:


aku nak amik gmbo nasi arab tu pun, kameranya takde... nasib ler...

1 comment:

Ina Jaie said...

Tahniah Kay.. tabik spring kat hang...