lagi berapa kg nak capai 55?

Created by MyFitnessPal - Nutrition Facts For Foods

Ikut La...

Friday, June 17, 2011

P2 - 16/06/2011

al salam alaykum

apa yg aku makan semalam:




malamnya, kakngah dtg dr cheras nak bg kamera kat aku dan dia nak makan burger king... so kami ke Extreme Park kat Seksyen 13... kendian pergi ke Tadisma, kedai makan apa ntah... aku makan kuew teow bandung... kakngah ckp, takdem enda lain

adik aku tuh sbnrnya sdg berdiet jugak, tp aku tatau la apa dietnya...

tiba-tiba nmpk Tutti Fruiti, dia mintak aku belikan... first time aku makan tutti fruti smlm... tp lupa amik gmbo laa walopun dh ada telefon pintar...  sedap la jgk tutti fruti tuh... tpnya mahal laa!

2 comments:

N a d i a said...

Ooo.. baru tahu diet plan Kay camne..

King, Queen dan prince / princesses ekk? Hehehe..

Tutti Frutti tak sedap! Sebab saye tak makan yoghurt. hehehe.. in other hand, jimat duit! ;p

Kay said...

tp nya, malam2 tu kantoi jugak, mcm semalam... hehehehe...

sepatutnya pagi tengahari malam tak amik nasi, tp takleh nak tinggal nasi, tu yg amik nasi pagi2... bila lunch & malam cuba makan menda lain la plok...

sedap jgk tutti fruti tuh... tp sekali sekala bleh laa...